Mijn pakket aan diensten voor uw vereniging omvat:

Bestuurlijke ondersteuning:

photo-1437913135140-944c1ee62782

Ik bied u alle voorkomende diensten aan op het gebied van bestuurlijk beheer.

Hierbij moet u denken aan:

  • Bestuurlijke ondersteuning
  • Het bijwonen van bestuursvergaderingen (2 x per jaar)
  • Het voeren van de ledenadministratie
  • Opstarten van nieuwe V.v.E.’s
  • Activeren van slapende V.v.E.’s

Administratief en financieel beheer

photo-1428452788387-375d846a8ab4

Als het gaat om administratief en financieel beheer voer ik de meest uiteenlopende opdrachten voor u uit. Vanaf het inboeken van de financiële stukken tot het verspreiden van het jaarverslag en de begroting bij u in de brievenbus. Hierna volgt een greep uit de werkzaamheden:

  • Financiële zaken goed op orde
  • Het administreren van binnenkomende en uitgaande betalingen
  • Herinneringen n.a.v. betalingsachterstanden van de servicebijdrage
  • Het beheer van de spaarrekeningen
  • Jaarrekening opmaken en opstellen van de begroting
  • Het organiseren van de jaarlijkse kascontrole
  • Beheer van het archief van de vereniging
  • Het organiseren en bijwonen van de ledenvergadering (1 x per jaar)
  • Het verzorgen van een presentielijst
  • Het maken en het verspreiden van de notulen
  • Het begeleiden van verzekeringsclaims
  • Het verzorgen van de overdracht van de woning bij verkoop en het overleg met de makelaar en de notaris
  • Verwelkomen van nieuwe leden d.m.v. een welkomstbrief
  • Desgevraagd kunnen leden inzage krijgen in documenten en/of stukken toebehorend aan de V.v.E.

Technisch beheer

 

Het is voor iedere eigenaar van een appartement van belang dat het gebouw in goede staat is en blijft. De waarde van uw woning hangt er immers vanaf.

Het opstellen van een goed onderhoudsplan en het volgen van de staat van onderhoud van het gebouw, zijn niet weg te denken en dragen ertoe bij dat uw onroerend goed in optimale conditie blijft.

Hierna een greep uit de werkzaamheden m.b.t. het onderhoud;

  • Verwerken van klachtenmeldingen
  • Het ingang zetten van de werkzaamheden voor grootonderhoud
  • op basis van een meerjarenonderhoudsplan
  • Het verzorgen van een goede werkomschrijving voor het opvragen van offertes
  • Het opvragen van offertes vanuit het onderhoudsplan
  • Het begeleiden van projecten vanaf de opdracht t/m de oplevering door een
  • bouwkundig adviesbureau
  • Technische beginopname en her-inspecties
  • Regelen van klein onderhoud zoals onderhoud elektra en zorgdragen voor liftinspectie indien van toepassing
  • Uitbesteden van en controle op het schoonhouden van het gebouw.

Al overtuigd? Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie, laat dan uw naam en e-mail achter op het contactformulier

De voordeligste!

Door goede contacten binnen een landelijk netwerk van technisch uitvoerende bedrijven, een goedlopende organisatie en (qua onderhoud) specifieke kennis in het voeren van administraties voor Verenigingen van Eigenaren, kan Huis&Have tegen een scherp tarief uw administratie en boekhouding bewerkstelligen. Daarnaast bespaart u niet alleen geld, maar is het tevens een garantie voor een bouwkundig gezonde- en waardevaste staat van uw appartementencomplex.

Kwaliteit op elk gebied!

Naast de diensten voor Verenigingen van Eigenaren biedt Huis&Have tevens diensten aan voor de groep ZZP’ers. Ook hiervoor geldt dat uw administratie in goede handen is. Tevens heb ik mij gespecialiseerd in debiteurenbeheer vanwege jarenlange ervaring en een unieke werkwijze die goede resultaten garandeert.

Kleinschalig en klachtgericht

Het motto is: een tevreden cliënt. Vandaar dat een persoonlijke en klantgerichte opstelling bij mij voorop staat. Wenst u inhoudelijk meer informatie te ontvangen of heeft u gewoon een vraag, klik dan op de link ‘contact’ bovenaan de pagina en u weet binnen enkele minuten het antwoord, toegespitst op uw specifieke situatie.